mesajul

duminică, 14 august 2016

Adorația Euharistică


Revărsarea iubirii Mele abundente din timpul adorației vă intărește și vă liniștește

Mesajul (113) din Cartea Adevărului

Duminică, 12 iunie 2011 la ora 19:00
Fiica Mea iubită, harurile pe care le primesc copiii Mei în timpul Adorației Euharistice sunt foarte puternice. Primiți nu numai harurile necesare pentru a face față suferințelor vieții, ci și pe acelea prin care vi se întărește Iubirea față de Mine, Mântuitorul vostru devotat și iubitor.
Iubirea pe care o revărs asupra sufletelor voastre în timpul Adorației este îmbelșugată. Sufletele trăiesc în foarte multe feluri revărsarea acestor haruri. Primul dar este cel al păcii sufletești. O veți simți imediat ce se termină timpul petrecut în Uniune cu Mine.
Foarte mulți copii ai Mei își refuză această multitudine de daruri pe care le ofer la Adorație, în timpul orei pe care o petreceți în fața prezenței Mele pe Altar. Deși catolicii sunt conștienți de puterea pe care o are Euharistia, totuși mulți nu recunosc importanța timpului petrecut in contemplație cu Mine. Ignoră pur și simplu acest dar. Îi plictisește timpul pe care ar trebui să Mi-l dedice în plus.
O, dacă ar ști ce puternici i-ar face! Fricile și îngrijorările lor s-ar risipi, dacă doar ar rămâne în compania Mea într-o reflecție intimă, liniștită. Dacă copiii Mei ar vedea lumina care le învăluie sufletele în acea Oră Sfântă, ar fi foarte surprinși.
Copiii Mei, veți ajunge foarte, foarte aproape de Mine în timpul acelei ore. Glasurile voastre, rugămințile, promisiunile voastre din iubire față de Mine, toate ajung să fie ascultate. Copiii mei, în acest timp primiți multe daruri minunate. Așadar, vă rog, copiii Mei, nu-Mi refuzați rugămintea de a petrece acest timp în compania Mea.
Recompensele vă vor elibera de toate grijile
Recompensele vă vor elibera de toate grijile, vă vor ușura inimile, conștiința și sufletul și vă vor liniști. În timp ce Mă primiți în Euharistie, vă voi umple sufletul. Dar când veniți la Mine în Adorație vă voi învălui într-o asemenea măsură încât revărsarea Iubirii Mele Milostive vă va îndestula în cuget, în trup și în suflet. Veți simți o putere ce vă va da o încredere liniștită, ce va fi greu de ignorat.
Acum veniți la Mine, Copiii Mei, am nevoie de compania voastră. Am nevoie să vorbiți cu mine atunci când Prezența Mea Divină este cea mai puternică (Adorația Euharistică). Vă iubesc și doresc să revărs asupra voastră toate harurile Mele, pentru ca sufletele voastre să pătrundă în Inima Mea Sfântă.

Iubitul vostru Mântuitor, Isus Cristos