mesajul

miercuri, 9 august 2017

Mesajul Domnului Isus, al Sfintei Fecioare Maria si al Tatalui Ceresc – 4, 5 si 6 august 2017 – Muntele Sfintei Treimi

Mesajul lui Isus, 4 August 2017, Muntele Sfintei Treimi

          Dragii mei copiii, si eu va sunt foarte recunoscator ca ati raspuns la chemarea mea in aceasta zi, va sunt recunoscator pentru toate. Cu siguranta experimentati, copiii mei, ca este timpul marilor incercari, cu siguranta experimentati ca este foarte cald si acesta este un semn al timpurilor. Puteti citi din Sfanta Scriptura ca va veni acea perioada cand nu veti putea deosebi iarna de vara, toamna de primavara, dar copiii mei acceptati si oferiti totul. Incercati sa ramaneti permanent in stare de har, aveti nevoie de purificare, daca nu ar exista incercari pentru voi atunci poate nu ati fi aici impreuna.

          Copiii mei, ganditi-va la viata, ganditi-va ca nu doar voi aveti nevoie de mantuire ci si intreaga voastra familie. Copiii mei, va rog sa va asezati sub ocrotire nu doar pe voi ci si familia voastra, intreaga lume. In fiecare dimineata cand va treziti si spuneti rugaciunea de dimineata sa asezati in Sfantul Sange a lui Isus, in lacrimile Sfintei Fecioare toate intentiile voastre, dar din acest moment sa asezati acolo si natura, pentru ca cel rau poate folosi si natura. Nu permiteti copiii mei, nu pot sa va spun indeajuns rugati-va, postiti, incercati sa intelegeti ca timpul este scurt, daca vor veni timpuri mai grele si nu veti suporta, ce veti face? Sa credeti, cu rugaciune si post puteti invinge si cele mai mari incercari. Puteti sa inlaturati si razboiul. Luati in serios tot ceea ce va cer copiii mei, veniti si rugati-va, invatati iubirea, sunteti plin de rani si nu puteti iubi din inima. Nu puteti sa va iubiti copiii asa cum va iubesc Eu. Sot si sotie strigati unul la altul si nu va puteti iubi din inima, permiteti ca sa va iubiti unii pe altii, dar pentru asta trebuie sa va purificati copiii mei, trebuie sa va purificati din cap pana in picioare si pentru asta trebuie sa ramaneti adevarati ispasitori, trebuie sa luati in serios vocatia voastra, rugati-va.

          Nu va temeti de mine caci Eu sunt Dumnezeul Iubirii. Eu stiu doar sa iubesc si nu sunt un Dumnezeu pedepsitor ci un Dumnezeu iubitor. Greutatile pe care le permit in vietile voastre slujesc la binele vostru si prin asta doresc copiii mei sa va treziti din somnul vostru adanc, sa priviti spre Cer, Sfanta Treime va cheama, Sfanta Treime va spune acum prin mine veniti si decideti-va ca de azi nu veti mai lipsi niciodata. Vreau sa va formez copiii mei, vreau ca atunci cand veti merge acasa sa radieze iubirea din voi, deplinatatea iubirii. Domnul Isus ne spune fiecaruia te iubesc, te iubesc asa cum esti cu defectele tale, dar nu-ti iubesc pacatele. Pe acelea sa le pui jos, nu le purta in tine, sa nu traiesti o viata dubla. Vreau ca incepand de azi sa va decideti ca i-am gasit pe Isus si Maria, pe care ii iubeste sufletul meu. Ei sa imi conduca pasii de acum incolo pana in momentul mortii mele.

          Multumesc ca ati raspuns chemarii mele. Acum Domnul Isus va binecuvanteaza prin mine cu harul perseverentei si al fidelitatii.


Mesajul Sfintei Fecioare, 5 August 2017, Muntele Sfintei Treimi

          Dragii mei trandafirasi albi, azi am venit intre voi cu un har unic, de aceea va multumesc ca ati acceptat sacrificiul chiar daca este foarte greu. Copiii mei este deja timpul incercarilor, aceasta caldura mare este cu permisiunea lui Dumnezeu, ar dori sa atentioneze umanitatea. Azi va rog copiii mei, acceptati si oferiti absolut totul, oferiti si aceasta caldura mare, pentru ca este timpul marilor incercari, este timpul marii purificari. In zilele voastre se purifica foarte multi, foarte multe suflete cheama la El Domnul Dumnezeu. Voi cei care sunteti azi aici copiii mei, va dau un har unic azi la aniversarea carismei deplinatatii. In suflet Parintele Cilik este langa mine si impreuna cu el va invat abecedarul vietii spirituale. Dragii mei copii, incercati sa va deschideti in totalitate inimile, incercati sa va abandonati in totalitate. Incepand de azi incercati ca Dumnezeu sa fie cel mai important in vietile voastre.

 Sa credeti micutii mei ca am nevoie de voi asa cum si voi aveti nevoie de mine, luati in mana instrumentele, armele voastre in fiecare zi, rugati-va pentru pacea in lume, rugati-va pentru natura, pentru ca cel rau si prin natura poate dauna. Aceasta caldura mare dauneaza omenirii, dauneaza naturii, luati arma voastra rozariul, rugati-va si postiti copiii mei in primul rand pentru Biserica voastra, rugati-va pentru acest loc de pelerinaj si pentru toate locurile de pelerinaj, pentru ca in toate locurile de pelerinaj se revarsa haruri unice. Puteti simti prezenta mea ca o adiere, iubirea mea materna. Sfanta Fecioara imi arata o intamplare adevarata: cel rau pandea asupra a doi copii, cum ar putea sa-i ademeneasca de pe calea cea buna, si un spirit rau ii spune celuilalt du-te tu si ademeneste-l, convinge-l sa vina dupa noi ca tu esti mai curajos. S-au incurajat pana cand unul din acestia s-a hotorat si a vazut in mana lor rozariul, se rugau rozariul si s-a intors la celalalt spirit si i-a spus: nu vezi ca are in mana rozariul ?, se roaga la Sfanta Fecioara, nu pot sa ii fac nimic; a spus: vino sa plecam, nu avem putere asupra lor, nu avem ce face aici, sa mergem in carciume ca acolo gasim inimi deschise, sa mergem pe strazi, acolo gasim suflete deschise sa ne asculte, pentru ca acesti copii au spiritul curat. Asta isi doreste Sfanta Fecioara sa fim cu totii, sa fim ca niste copii cu spiritualitate curata si sa nu abandonam niciodata arma noastra rozariul.

Copiii mei, traiti asemenea timpuri ca fiecare zi va fi tot mai grea si mai grea, de aceea sa retineti un lucru - in fiecare dimineata, cand va treziti, luati in mana rozariul, asezati-va in Sfantul Sange al lui Isus, in lacrimile Sfintei Fecioare, asezati acolo Biserica, preotii, familia voastra, comunitatea voastra, asezati acolo natura, copiii mei, si cereti harul ca sa suportati aceste timpuri. Sa credeti ca sunt intre voi si va vorbesc micutii mei, nu va temeti ca nu primiti cruce mai mare decat puteti duce. Azi s-au speriat multi de caldura, dar cu totii veti rezista la ispasire caci sunt cu voi si va acopar cu mantia mea. Copiii mei, in palma veti simti o caldura, eu sunt recunoscatoare pentru voi ca ati raspuns chemarii mele si va cer sa spuneti in continuare da. Veniti de mai multe ori si rugati-va, ispasiti, nu asteptati sa va cer nimic nou pana nu puneti in practica ceea ce v-am cerut. Sa intelegeti ca voi aveti nevoie de pace, voi aveti nevoie sa invatati iubirea, voi aveti nevoie sa mijlocim pentru voi, de multe altele aveti nevoie iar azi veti primi in inimile voastre tot ceea ce aveti nevoie. Primiti toate harurile de care aveti nevoie, care coincid cu vointa lui Dumnezeu, dar sa fiti in continuare curajosi micutii mei. Eu sunt cu voi si va iubesc, astept doar da-ul vostru in continuare. Ati spus da in inimile voastre? Sfanta Fecioara doar asta asteapta de la voi, ca da-ul vostru sa fie serios, sa nu-l spunem doar atat cat suntem aici ci in fiecare zi, in fiecare luna, sa facem acel 1% pe care ni-l cere si nu uitati micutii mei ca eu impreuna cu Sfanta Treime, impreuna cu patronii Muntelui va iubesc si ma bucur pentru voi.

Acum Sfanta Fecioara ne binecuvanteaza cu harul perseverentei si al fidelitatii.


Mesajul Tatalui Ceresc, 6 August 2017, Muntele Sfintei Treimi

          Dragii mei copii, Eu va iubesc asa cum sunteti si sunt recunoscator ca in aceasta vreme grea ati acceptat sacrificiul, ati venit aici azi cand este sarbatoarea Schimbarii la Fata. Va multumesc, copiii mei, si azi va cer doar un lucru, spuneti da la chemarea mea, sa spuneti din inima, ma iubiti ? Pentru ca eu va iubesc foarte mult si voi aveti nevoie de purificare, voi aveti nevoie de acest loc de pelerinaj, voi aveti nevoie de rugaciune, de ispasire. Copiii mei, incercati sa va deschideti inimile, sa nu existe in voi frica, pentru ca prezenta mea este iubire, sa nu vedeti in mine pe Dumnezeul pedepsitor, pentru ca eu nu vreau sa pedepsesc pe nimeni, dar permit anumite lucruri in lume pentru a se trezi din somnul adanc. Lumea are nevoie de incercari, si aceste zile pe care le-ati trait au fost o incercare si multi au cazut si multi nu au trecut peste incercarea aceasta, dar harul se revarsa si asupra lor pentru ca in suflet s-au conectat si au ispasit impreuna cu voi.

Tatal Ceresc intreaba - vreti sa fiti fericiti? Acceptati toate sacrificiile, sa nu credeti ca primiti cruce mai mare decat pe cea pe care o puteti duce. Chiar daca va jignesc din cauza mea, chiar daca oamenii nu inteleg de ce faceti asta. Nu priviti nici in stanga nici in dreapta, mergeti inainte pe calea cea ingusta si dreapta, pentru ca acum este vremea marii purificari si prin aceste incercari va purificati, dar nu va speriati, din inimile voastre iese doar ce aveti acolo. Gura vorbeste din plinatatea inimii, daca din gura voastra iese raul, sa reparati cat mai aveti timp, iar daca iese din voi binele sa fiti recunoscatori. Sa fiti recunoscatori pentru acest loc de pelerinaj, sa-l apreciati pentru ca nu in fiecare zi vi se dau asemenea haruri, sa apreciati si sa vi-l insusiti, apreciati-l si rugati-va ca cel rau sa nu-l rastoarne. Multora dintre voi cel rau va spune: sa nu mai mergi acolo, nu are nici un rost, te poti ruga si acasa, poti ispasi si acasa pe racoare; dar va invat un lucru, copiii mei, cu cat mai multe sacrificii acceptati cu atat mai mari sunt harurile, cu cat mai des veniti cu atat mai usor va purificati, pentru ca in momentul in care intrati pe aceasta poarta, deja se revarsa harurile, se revarsa harurile in inimile voastre daca sunteti deschisi, se revarsa harul asupra intregii familii, in comunitatea voastra, in Biserica voastra si in intreaga lume. Nu uitati nici macar o clipa ca eu ma bucur pentru voi si va iubesc. V-am creat din iubire, v-am chemat aici din iubire si va chem in continuare cu iubire.

          Acum Tatal Ceresc va binecuvanteaza prim mine cu harul perseverentei si al fidelitatii.