mesajul

vineri, 11 august 2017

MESAJ DE LA SFÂNTA FECIOARĂ MARIA DAT MULT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA, 30 IULIE 2017.

Preaiubiţi copii ai Inimii Mele Imaculate:

VĂ BINECUVÂNTEZ CU IUBIREA MEA, VĂ BINECUVÂNTEZ CU MATERNITATEA MEA, VĂ BINECUVÂNTEZ CU INIMA MEA.

Preaiubiți discipoli ai Fiului Meu, nu luați cu ușurință cuvântul meu: vă este transmis prin Voința Divină. Ceea ce știi, în această clipă, este ceea ce prin Voinţa Dumnezeiască, Cerul însuși explică Poporului Său, prin profetul nostru, înainte de începerea evenimentelor. De aceea, trebuie să vegheaţi și nu să vă odihniți.

Aleșii Domnului ar trebui să rămână atenți, ca nu cumva Fiul Meu venind să-i găsească adormiți de ceea ce le oferă lumea, scufundați în păcat și în ofensa teribilă a căutării neobosite a plăcerii, o consecință a obiceiurilor rele care l-au târât pe om spre ruina lui.

Nu se vorbeşte despre pierderea sufletului, tocmai pentru ca omul să-și piardă sufletul ...

Transcendența sufletului uman nu este explicată ...

COPII, FIUL MEU SUFERĂ O MARE SETE DE SUFLETE, IAR POPORUL LUI NU ȘTIE CE ESTE SUFLETUL.

Unii dintre copiii mei nu cred în Mântuire și se dedică pentru a aduna bani, pentru a trăi bine pe Pământ și pentru a trăi cât se poate de confortabil. Cât de mult greșesc aceia care nu doresc să se înalțe în spirit, dar care găsesc plăcerea de a trăi în ceea ce este material și nu în ceea ce Fiul Meu cere de la ei!

CUM SE FACE CĂ IGNORAȚI TOATE SEMNELE ACESTOR TIMPURI, CÂND CORUPȚIA A ACAPARAT TOT CE VĂ ÎNCONJOARĂ, CÂND SUNTEȚI MANIPULAȚI ÎN ORICE ASPECT, CAND AȚI FOST ÎMPINȘI SĂ CREDEȚI CĂ NU EXISTĂ IAD ȘI DECI TOT PĂCATUL ESTE IERTAT ?

Copiii, aveți semnele în fața voastră: climatul s-a schimbat, animalele și-au pierdut și modificat obiceiurile, bolile nu se opresc, manifestările constante ale Soarelui țin Pământul în stare de alertă, la fel ca şi manifestările cu Mir și Sânge din Imagini care Mă reprezintă sunt motivul divin pentru chemarea omului la reconciliere cu Casa Tatălui. Nu este prea târziu pentru copiii Mei să se întoarcă de la păcat. Păcatul este absolut contrar binelui; prin păcat îi jigniți pe Fiul Meu și, dacă Îl iubiți, nu trebuie să-L chinuiți.

FIUL MEU VA SCURTA ZILELE ACESTOR VREMURI DE CRIZĂ SPIRITUALĂ, CRIZA REBELIUNII, CRIZA CĂDERII CREDINȚEI DIN CAUZĂ CĂ OMENIREA S-A PREDAT CU TOTUL ÎN FAŢA  A TOT CEEA CE VINE DE LA DIAVOL.

Continuați să fiți copii neascultători ...

Continuați să vă răzvrătiți împotriva semnelor Cerului ...

Urâciunea a ajuns la copiii neascultători și Fiul Meu v-a spus: " Când veţi vedea că se împlinesc acestea, să ştiţi că este aproape, la uşă. " (Marcu 13,29)

Copii, ați pus conștiința deoparte pentru a continua într-un individualism și mai rău, gândindu-vă că fiecare persoană este centrul la care frații și surorile lor trebuie să-și adapteze viața. Fiul meu v-a chemat să aparțineți Misiunii Sale și să propovăduiți pentru binele fratelui vostru, deoarece nu propovăduiți doar cu cuvinte, ci cu mărturie.

Nu sunteți în clar cu faptul că sunteți copii ai lui Dumnezeu, fiindcă nu Îl cunoașteți cu adevărat, nu Îl respectaţi pe deplin, nu Îl recunoaşteţi deoarece, în fața acestei societăți, voi continuaţi să mențineți respectul uman care ar fi afectat dacă colegii vostri  ar afla că faceți parte din Sfera Divină, angajându-vă la o schimbare în viața voastră față de ceea ce este mai spiritual și mai puțin lumesc.

Omenirea a băut nectarul otrăvitor PROVENIT din pomul celui rău si s-a hrănit pe sămânța minciunilor; a luat roadele falsității și ea păstrează un stoc din cea mai mare eroare. Nu puteți privi mai departe decât puteți vedea cu ochii. Voi trăiți în inerție, în vreme ce marile elite au în mâinile lor toată industria existentă şi în acest moment devin tot mai puternice din cauza supunerii liderilor națiunilor.
Europa este șocată de atacuri și va continua să fie șocată, deoarece aceasta este dorința altor crezuri al căror obiectiv continuă să fie dominarea acestui continent.

COPII, TREBUIE SA EVOLUAȚI ȘI SĂ VĂ SCHIMBAȚI DEFINITIV; TREBUIE SĂ DEMONSTRAȚI MATURITATE SPIRITUALĂ. Trebuie să luptați împotriva gândurilor rele, să lasați deoparte ura, mânia, nebunia care întotdeauna găsește în toate un motiv de ceartă.

VĂ CHEM LA RUGĂCIUNE, DAR CU TOATE ACESTEA NU ESTE RELEVANT PENTRU VOI, DIN MOMENT CE VOI VEDEȚI DOAR CEEA CE SE ÎNTÂMPLĂ LÂNGĂ VOI; TOTODATĂ CERCETAŢI EVENIMENTELE DESPRE CARE VĂ ZIC CĂ SUNT PE CALE SĂ SE ÎNTÂMPLE, DAR NU CU SCOPUL DE A SCHIMBA CEVA, CI DOAR PENTRU A ȘTI.

Trebuie să creșteți din punct de vedere spiritual, fiți ascultători, nu vă complaceți doar prin participarea la Sfânta Liturghie, iar când ieşiţi afară sunteți făpturi neascultătoare și rele. 
 
Puteți vedea că apa mării și extensiile sale pătrund în pământ. De aceea, Eu, ca Mamă, v-am avertizat despre schimbarea geografiei Pământului, despre dominația diavolului asupra umanității, despre boli şi despre ceea ce se va întâmpla înainte de A Doua Venire a Fiului Meu.

EU CHEM, DAR OMUL NU RĂSPUNDE: ACEASTĂ SOCIETATE A DEVENIT UN AUTOMAT (o maşinărie automata, ca un robot – n tr.) DE TEHNOLOGIE ȘI DE EGOISM. Voi construiți noi turnuri Babel și le încredințați copiilor mei cu scopul de a le răpi voința, iar Poporul Fiului Meu este fericit să se predea inovațiilor care vor ajunge să îi controleze.

Preaiubiți copii ai Inimii mele Imaculate:

NU INTRODUCEȚI NICIODATĂ ÎN ORGANISMUL VOSTRU NICIUN CIP: ACESTA ESTE PRELUDIUL MICROCIPULUI CU CARE ANTICHRISTUL VA DOMINA UMANITATEA.

 Nu le permiteți să vă controleze mintea, emoțiile, gândurile sau deciziile ...
Nu permiteți vouă înşivă să fiți guvernați de lipsă de dragoste, de furie, de violență, de răzbunare, de dorința de a-i persecuta pe cei care nu gândesc în același fel ca voi ...

 Nu îi lăsați să vă facă a renega pe membrii familiilor voastre: copiii mei, ei nu sunt roboți, ci sunt făpturi ale lui Dumnezeu.

Preaiubiți copii, rugați-vă, rugați-vă pentru Ecuador, va suferi.

Preaiubiți copii, rugați-vă, rugați-vă pentru Australia, se va cutremura.

Preaiubiți copii, rugați-vă, rugați-vă, energia nucleară vă va face să suferiți.

Preaiubiți copii, rugați-vă, rugați-vă împotriva violenței care nu se mai oprește.

Preaiubiți copii, rugați-vă, rugați-vă pentru Italia, este atinsă de terorism.

COPII, NU ESTE MOMENTUL SĂ FACEŢI EXPERIMENTE CU ARTEFACTE (obiecte – n tr.) CARE TREBUIE SĂ FIE PLASATE ÎN INTERIORUL CORPULUI ŞI CARE AU ÎN ELE CIP. ACEASTA NU ESTE MOMENTUL PENTRU ACCEPTAREA SEMNULUI DIAVOLULUI.

 Copiii mei, iubiți-L pe Fiul Meu, hrăniți-vă cu Euharistia, rugați-vă Sfântul Rozariu. Oferiți jertfe pentru frații și surorile voastre care sunt asupriți de conducătorii lor.

Eu sunt Mama Umanității: nu luați în derâdere cuvintele mele. Inima Mea este Chivotul Legământului în care se află Poporul Fiului Meu. Mijlocesc pentru toată lumea spre a putea să-și salveze sufletele.

Mama Maria.

BUCURĂ-TE MARIE CEA PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ PĂCAT

BUCURĂ-TE MARIE CEA PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ PĂCAT

BUCURĂ-TE MARIE CEA PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ PĂCAT


COMENTARIU FĂCUT DE CĂTRE INSTRUMENT:

Când preafericita Mamă se adresează poporului Fiului ei, se face o tăcere absolută în Creaţie.
Am văzut-o pe Mama noastră Binecuvântată, îmbrăcată în alb, purtând în braţe globul pământesc. Era înconjurat de Sfântul Rozar.

Măicuţa noastră mi-a zis:
“Omenirea este confuză şi în cele spirituale, neputând găsi calea fiindcă îi sunt prezentate diferite opţiuni care conduc tot în eroare.
Umanitatea este într-un mare pericol, inovaţiile microcipului îi vor face pe copiii mei să se supună Anticristului, iar el îi va determina pe părinţi, copii şi rude să se dezică unii de alţii; se vor ridica împotriva celor de un sânge cu ei. Cipul este oferit populaţiei pentru un motiv sau altul, astfel încât să fie acceptat fără nici un fel de opoziţie.
Fiica mea iubită, se vede în fiece clipă că cel rău se apropie de Omenire. În curând, reformele din cadrul clerului vor duce la o şi mai mare dezintegrare în cadrul poporului Fiului meu.
Spuneţi-le fraţilor şi surorilor voştri, că dacă în acest moment trec prin încercări, lăsaţi-i să le ofere, pentru ca tot mai mulţi fraţi şi surori să găsească singura cale a adevărului.
Spune-le copiilor mei să mă cheme atunci când sunt însetaţi, să mă caute când se confruntă cu confuzia, să se adăpostească în Inima mea atunci când le este teamă. Eu mijlocesc pentru toţi, nu există nici o făptură care să ceară mijlocirea mea şi să nu fie ascultată de către mine. IUBIREA ESTE SURSA ŞI SOLUŢIA PENTRU TOATE OBSTACOLELE OMULUI.”
Amin!