mesajul

duminică, 11 iunie 2017

Avertisment credincioșilor, să nu refuze profeții adevărați

Mesajul (35) din Cartea Adevărului
Marți, 28 decembrie 2010 la ora 11:00
Fiica Mea iubită, tu acum primești ultimele mesaje pentru omenire, pentru ca acestea să fie înțelese încă înainte de sfârșitul vremurilor, pentru a își salva sufletele.
Conform prevestirilor, mulți îngeri sunt acum dispersați în întreaga lume pentru a pregăti pământul pentru Revenirea Mea. Mulți dintre ei sunt prezenți sub formă umană și au ales aceeași povară ca și tine, fiica Mea iubită. Nașterea lor a fost planificată, având în vedere Marele Avertisment și timpurile de pe Urmă. La fel și demonii au fost sloboziți din iad și au fost dezlegați. Ei se prezintă pe pământ prin ispite și minciuni. Îi atrag pe copiii Mei care se deschid influențelor lor. Contaminează toate sufletele care sunt deja în întuneric. Prin minciuni ajung în sufletele lor și îi conving că a lor credință în Mine și în Tatăl Veșnic este o prostie.
Nimic din înfățișarea lor exterioară nu trădează vreun semn care să-i lege de ceea ce după părerea voastră ar putea însemna ceva rău. Dimpotrivă, se prezintă ca niște oameni inteligenți, culți și influenți. Ei vor fi foarte convingători când vor predica și astfel copiii Mei buni vor crede că acesta este adevărul. Din păcate în inima lor nu este iubire, iar voi trebuie să fiți precauți față de învățăturile lor.
Acum vreau sa îi chem pe credincioșii Mei. Voi copiii Mei, prin credința și rugăciunile voastre, ați primit darurile pe care le-am promis tuturor celor ce Mă urmează. Vi s-au dat diferite daruri și toate servesc pentru a răspândi Cuvântul Meu Mele în mod diferit.
Evaluarea vizionarilor
Tuturor celor cărora le dau darul discernământului, ca să vă ajute să-i identificați pe aceia care vin în numele Meu sau pe aceia care vin în numele satanei - le spun, să fie foarte precauți. Este corect să fiți prudenți cu profeții falși. Dar niciodată să nu-i condamnați pe aceia care spun că vin în numele Meu, fără să examinați temeinic mesajele lor. Niciodată nu e voie să judecați mesajele trimise de Mine pe baza “aparențelor”. Dacă un om spune că a venit în numele Meu, să nu presupuneți că judecata voastră față de el este desăvârșită. Fiți prevăzători față de astfel de profeți, care sunt ironizați și provoacă revoltă când spun că primesc mesaje divine de la Mine sau de la Binecuvântata Mea Mamă.
Nu cădeți imediat în greșeala judecării, înainte să fi ascultat cu atenție acele mesaje. Ele nu numai că trebuie să facă referire la învățătura Mea, ci trebuie să fie în legătura și al Meu Cuvânt și să fie pline de iubire. Vă vor învăța cum ar trebui să vă trăiți viețile în numele Meu pentru a vă putea salva.
Niciodată să nu vă speriați atunci când profeții Mei spun că primesc mesaje referitoare la viitor, pe care nu le pot dezvălui. Nu cădeți în păcatul prejudecății, analizând aceste mesaje în funcție de clasa socială căreia îi aparțin acești profeți. Unii au puțină cultură. Alții dimpotrivă, se exprimă clar. Mulți nu corespund a ceea ce credem că trebuie să însemne imaginea unei persoane “ sfinte”.
Dar sunt metode prin care puteți fi siguri de autenticitatea lor. Toți cei care comunică cu Mama Mea iubită, în cele mai multe cazuri, prevestesc evenimente cărora Ea le dezvăluie dată și oră fixă. Mulți dintre cei care au luat parte la asemenea apariții, vor fi martori la astfel de evenimente. În cazul în care se comunică mesajele Mele pentru omenire, ele vor fi date lumii astfel încât să nu servească spre slava profetului.
A-i judeca pe oameni
În sfârșit, credincioșii Mei, în ciuda faptului că Mi se supun, tot îi vor desconsidera pe aceia care profețesc evenimente viitoare și-i vor calomnia pe aceia care sunt binecuvântați cu puterea de vindecare a Duhului Sfânt. Reculegeți-vă și treziți-vă din somnolența voastră tihnită. Acești profeți vor tulbura rutina voastră deoarece nu rezonează (nu sunt pe aceeași lungime de undă) cu grupul vostru sfânt. Ei nu se vor potrivi în tiparele la care voi v-ați aștepta. Luați aminte: dacă voi veți judeca din auzite sau din bârfele altor persoane, veți comite păcat. Păcatul săvârșit împotriva profeților Mei Mă supără profund. Dacă veți refuza profeții Mei adevărați, Mie Îmi întoarceți spatele.
Dar azi, în lume se întâmplă tocmai acest lucru, atunci când tot mai mulți vizionari ies la lumină. (în public). Nu este ușor pentru credincioșii Mei. Gândiți-vă că înainte să judecați trebuie să citiți mesajele profeților Mei și aici Mă refer și la cele care poate provin de la un profet fals.
Rugați-vă pentru călăuzire când citiți aceste mesaje. Mesajele adevărate vor fi pline de iubire. Totuși vor fi ferme prin autoritatea lor. Mesajele care se împotrivesc a tot ce ați învățat despre învățăturile Mele și ale Apostolilor, indiferent cât de subtile ar fi, vor fi ușor de evaluat.
Nu treceți sub tăcere credința voastră
Mergeți acum copiii Mei și deschideți-vă inimile în fața profeților Mei. Ei există pentru a vă convinge că a sosit vremea ca Eu să vă pregătesc să vorbiți în numele Meu. Nu uitați că profeții primesc de la Mine slavă, în pofida faptului că sunt supuși umilinței și batjocurii oamenilor. Vor fi pedepsiți aceia care spun că Mă urmează, dar, pe de-o parte tac despre credința lor, iar pe de altă parte, se grăbesc să vorbească împotriva profeților Mei adevărați. În inimile voastre știți că toți cei pe care-i condamnați spun adevăruri despre evenimentele ce vor urma, doar că vă e greu să le acceptați. Ați putea întreba: de ce lucrează Mântuitorul Meu, Isus Cristos, prin astfel de persoane. Nici măcar nu sunt discipoli sfinți, conform standardelor Mele. Ei bine, întrebarea Mea pentru voi este următoarea: de ce credeți că doar acei puțini aleși, care și-au dedicat viața rugăciunii, au autoritatea de a-i respinge pe cei care vorbesc în afara cercului vostru? Nu ați învățat nimic? Nu înțelegeți că și cei care-și petrec viața în rugăciune pot cădea, la rândul lor, victime ale înșelătorului?
Îi vor urî pe profeții Mei adevărați
Nu uitați că și Eu, atunci când am fost pe pământ, Am fost batjocorit, ironizat, respins și disprețuit de către bătrâni și preoți. Dacă pe Mine M-au urât, atunci puteți fi siguri că și profeții Mei adevărați vor fi dintre cei mai disprețuiți, în timp ce în altă parte vor fi prețuiți cu mare cinste.
Tuturor să vă fie rușine. Profeții Mei nu vor proveni din grupurile voastre, dar trebuie să-i cinstiți. Ei vor fi cel mai puțin autentici profeți, dacă privim viața lor de până acum. Unii provin din condiții de viață precare. Alții din familii înstărite. Unii au parte de puțină școală pe când alții se vor naște cu darul cuvintelor (al scrierii). Aceștia sunt profeții Mei aleși. Ascultați vocile lor înainte de a-i condamna.
Rugați-vă pentru ei. Rugați-vă pentru a nu fi respins Cuvântul Meu care a fost dat acestor profeți. Nu refuzați Cuvântul Meu. Necredincioșii întotdeauna vor încerca să discrediteze aceste suflete curajoase, care vestesc cu putere Cuvântul Meu, dar asta este de așteptat. Însă atunci când credincioșii Mei, mai ales din grupurile de rugăciune, din mănăstiri și din alte locuri spirituale îi refuză vizibil pe vizionarii Mei adevărați, atunci Inima Mea se frânge. Ascultați Cuvântul Meu. El nu se abate niciodată de la adevăr, nu așa cum voi, dragi discipoli, modelați adevărul pentru a se potrivi interpretării voastre.
Deschideți-vă ochii. Treziți-vă. Semnele au început, sunt vizibile pentru toată lumea. Vouă, credincioșilor Mei nu v-a rămas mult timp. Ascultați. Rugați-vă. Uniți-vă și vestiți Cuvântul Meu în unitate, ca să salvați suflete, înainte ca timpul să expire.
Iubitul vostru Isus Cristos, Mântuitor și Judecător Drept