mesajul

sâmbătă, 18 martie 2017

Mesaje - Sfanta Fecioara Maria, Tatal Ceresc si Isus Cristos


Pregatiti-va, copilasii mei micuti, pentru ca Schisma Bisericii si caderea Economiei Mondiale sunt pe cale sa vina!


26 Februarie 2017

Apelul Urgent al Mariei, Rosa Mistica catre Umanitate

Copiii mei, fie ca pacea Domnului Meu sa fie cu voi iar protectia mea materna sa fie cu voi intotdeauna.


Micutii mei, 2 mari evenimente care vor marca destinul omenirii sunt pe cale sa fie declansate.Caderea economiei mondiale se simte venind si odata cu ea, timpul semnului bestiei.Schisma este celalalt eveniment care e pe care sa se intample si care va marca destinul Bisericii Fiului Meu; rebeliunea unora dintre cardinali va diviza Biserica, miscand fundatia sa, dar niciodata distrugand-o.

Economia natiunilor va scadea gradat datorita instabilitatii globale; instabilitatea a fost planificata de elita pentru a destabiliza pietele si pentru a aduce era Microcipului. Atacul unora si moartea unuia dintre liderii acestei lumi va fi mecanismul de declansare care va cauza economia mondiala sa se prabuseasca definitiv. Umanitatea va fi socata de acest eveniment, lumea va fi zguduita iar elita Iluminati va profita de acest eveniment amenintator si va cauza colapsul economiei mondiale, si inceperea folosirii obligatorii a Microcipului. Multe natiuni vor fi falimentate iar liderii natiunilor puternice vor exploata acest fapt pentru a le supune si inrobi.

Banca mondiala condusa de elita va fi prima care va declara falimentul; totul este planuit pentru a face umanitatea sa creada ca singura cale de iesire din mare recesiune economica este adoptarea unui nou sistem administrat cu credite (puncte), care va vor fi daruite doar daca veti avea semnul bestiei. In timp ce logistica microcipului este implantata si umanitatea este insemnata, pentru un timp se vor folosi asa numitii bani de plastic care vor fi rulati prin credite sau puncte. Banii de hartie vor disparea pentru totdeauana.

Banca Mondiala, impreuna cu Fondul Monetar International, vor furniza imprumuturi natiunilor, pentru a le ridica din ruina, cu conditia purtarii obligatorii a microcipului, care va fi implantat in populatia lor. Creditele vor fi date fara niciun interes de a invia economia natiunilor. Semnul bestiei va misca economia mondiala; doar cei care vor avea semnul bestiei implantat pe frunte sau pe mana dreapta vor avea acces la credite sau puncte.

Astfel cuvintele Cartii Apocalipsei se vor implini: "Ea a făcut ca la toţi – mici şi mari, bogaţi şi săraci, liberi şi sclavi – să li se dea un semn pe mâna dreaptă sau pe frunte şi nimeni să nu poată cumpăra sau vinde dacă nu are semnul, adică numele fiarei sau numărul numelui ei." (Apocalipsa 13:16-17)

Toti cei care vor refuza sa poarte semnul bestiei isi vor pierde slujba si proprietatile. In timpul domniei adversarului meu Noua Ordine Mondiala va conduce natiunile, ea va fi responsabila de exproprietarirea tuturor bunurilor si bogatiilor celor care vor fi impotriva regimului. Toti cei care vor permite sa fie insemnati isi vor pierde identitatea si vor deveni parte dintr-un sistem autoritar, unde fiinta umana va inceta sa fie o persoana, ci va deveni un numar, care va fi codat si stocat intr-o arhiva a unui mare computer numit "Big Brother". Toti cei marcati, vor fi monitorizati prin satelit; ei vor deveni entitati, iar Big Brother le va directiona destinul.

Big Brother va fi ochiul lui satan care va vedea totul; cel care incearca sa se revolte sau sa scape de microcip isi va pierde viata instant. Rani urat mirositoare vor aparea pe trupul celor insemnati; mania lui Dumnezeu va fi dezlantuita asupra lor iar ei nu vor avea odihna nici zi nici noapte. Copiii credinciosi ai lui Dumnezeu vor fi persecutati iar multi dintr ei isi vor pierde viata pentru credinta lor.

Copilasi micuti, nu va temeti, daca va pregatiti spiritual si ascultati instructiunile noastre, nu aveti niciun motiv sa va temeti. Sa stiti ca Cerul nu va va abandona, iar Eu, mama voastra, va voi acoperi cu Mantia mea, si ii voi face invizibili pe toti copiii mei credinciosi care sunt devotati Sfantului Meu Rozariu. Deci puneti-va increderea in Cele 2 Inimi ale Noastre si totul va fi in concordanta cu vointa Tatalui Meu.

Rozariul meu ca va proteja de legiunile raului iar demonii spirituali si intrupati nu vor fi capabili sa va faca niciun rau.

Deci, copilasii mei micuti, pregatiti-va pentru ca Schisma din cadrul Bisericii si caderea economiei sunt pe cale sa vina. Rugati-va ca puterea rugaciunii continue sa intareasca Biserica; si pentru ca Biserica sa poata indura zilele martiriului si purificarii care sunt pe cale sa inceapa. Voi, Popor al lui Dumnezeu, sunteti Trupul Mistic al Bisericii, iar Capul vostru este Cristos. Sprijiniti-l pe Papa si pe cardinalii mei credinciosi astfel incat aceasta cupa amara pe care Biserica Fiului meu o va bea, sa serveasca la intarirea ei, si sa permita renasterea de maine a noii Biserici, mai spirituala si mai incredintata Evangheliei Fiului Meu.

Fie ca Pacea Domnului Meu sa locuiasca in voi

Mama voastra, Maria Rosa Mistica, va iubeste

Copilasi micuti, faceti cunoscute mesajele mele intregii umanitati.


Poporul Meu, parasiti natiunile profane pentru ca se apropie timpul cand Ingerii Dreptatii Mele vor trece prin ele iar focul din cer va ploua peste ele!


6 Martie 2017 10:40 A.M.

APELUL URGENT AL LUI DUMNEZEU TATAL CATRE UMANITATE

Pacea Mea sa fie cu voi, Poporul Meu, mostenirea Mea.

Copiii mei, xenofobia si rasismul se imputerniceste in conducatorii si locuitorii marilor natiuni. Inainte de inceperea zilelor Dreptatii Divine, toti cei repatriati se vor intoarce la locurile de origine. Exodul acestor repatriati se va intensifica, si toti cei care se simt in siguranta in natiunile straine isi vor vedea sperantele spulberate si soarta lor, iar singura alegere care va mai ramane este reintoarcerea in tarile de origine.

Politicile de migratie ale multor conducatori nu vor respecta timpul si nici valoarea muncii celor care odata au adus progres natiunii lor. Autoritatile marilor natiuni nu vor lasa nimic sa stea in calea de a realiza politicile lor de repatriere a imigrantilor. Daca tu esti un imigrant, drepturile tale nu vor fi respectate, nici nu va fi luat in considerare timpul in care ai locuit in natiunea straina.

Poporul Meu, nationalismul se imputerniceste in multe natiuni si va veni timpul, cand toti cei care nu sunt compatrioti, vor trebui sa mearga in tara lor de origine.

Deportarea masiva de imigranti este directionata in special catre acei cetateni straini a caror tari de origine sunt de lumea a 3 a. Somajul, resursele rare, problemele sociale si economice, si populatia in crestere vor conduce multe natiuni sa ia masuri de deportari masive ale strainilor. Cele mai sarace natiuni vor fi cele mai afectate de aceste masuri, pentru ca acestea, le vor aduce mai mult somaj, si probleme sociale si economice.

Poporul meu, care locuiesti in natiunile straine, ora dezolarii se apropie; vei merge in exil si nicio natiune straina nu te va primi! Poporul Meu, timpul purificarii se apropie. Desertul va asteapta, dar nu va fie teama; Eu voi merge inaintea voastra, iar norul meu va va acoperi. Marsaluiti in liniste, luandu-va cu voi bunurile, sotia si copiii vostrii, pentru ca ora dreptatii se apropie. In multe natiuni voi lasa bratul meu sa cada si nu va mai  rămâne piatră pe piatră care să nu fie dărâmată.

Va spun, Sodoma si Gomora au fost mult mai norocoase decat natiunile nelegiuite ale acestor timpuri de pe urma.

Poporul Meu, parasiti natiunile profane pentru ca se apropie timpul cand Ingerii Mei ai Dreptatii vor trece prin ele, si foc din Cer va ploua peste ele! Poporul meu va fi repatriat si va umbla prin desert, dar ei nu vor fi singuri. Eu voi ridica pastori si calauze care ii vor hrani si ghida, astfel incat ei sa ajunga in siguranta la portile Pamantului Promis, Ierusalimului Ceresc.

Tatal vostru, Yahve, Domnul Natiunilor

Faceti cunoscute mesajele mele pana la capatul Pamantului.


Copiii mei, rugăciunea, postul şi penitenţa vă vor întări spiritul, astfel încât să rezistaţi ispitelor şi atacurilor spiritelor malefice!


 7 Marie 2017- ora 16:10

APELUL URGENT AL LUI ISUS DIN PREASFANTUL SACRAMENT CATRE UMANITATE

Copiii mei, Pacea Mea sa fie cu voi.
Venirea mea se apropie. Fiul Omului va veni in Slava pentru a domni asupra poporului sau credincios. In curand sunetul trompetelor va fi auzit din nou si va va anunta ca timpul dreptatii divine a inceput. Fenomene ceresti, nemaivazute de niciun ochi, vor fi semnul care va reafirma ca totul s-a consumat in totalitatea sa si ca timpul rugaciunii, postului si penitentei a sosit, timpul de contemplare ca si preparare pentru zilele purificarii umanitatii si creatiei.

Nu va alarmati si nu va panicati, ci mai degraba puneti-va toata increderea si speranta in Domnul si bucurati-va pentru ca Venirea Mea se apropie. In zilele purificarii creatiei, pastrati-va calmi si laudati Gloria Domnului prin psalmi si cantece de lauda, multumind pentru Dragostea si Indurarea Sa vesnica. Lauda va impaca Mania Tatalui meu in acele zile de dreptate, si va va ajuta sa ramaneti calmi si in pace cand va simtiti tulburati; faceti-o cu credinta.

Copiii mei, zilele luptei spirituale se apropie; cand voi va trebui sa fiti intariti in credinta, mergand ca si copii ai luminii, si luptand ca niste buni soldati. In timpuri de criza invocati puterea Sangelui Meu si a Ranilor Mele, si nu lasati garda jos cu mai putina rugaciune pentru ca stiti prea bine ca dusmanul nu doarme si intotdeauna va cauta o cale de a va face sa cadeti.

Copiii mei, rugaciunea, postul si penitenta vor intari spiritul vostru astfel incat sa rezistati ispitelor si atacurilor spiritelor malefice. Amintiti-va ca puteti invinge aceste forte ale raului doar daca aveti credinta in Mine si daca sunteti in rugaciune, post si penitenta. Sa stiti, apoi, ca veti fi atacati si va trebui sa inchideti cat de curand posibil, orice usa spirituala de pacat pe care ati deschis-o.

Amintiti-va ca trebuie sa va marturisiti si sa faceti reparatie pentru fiecare pacat de moarte pe care l-ati comis, pentru ca daca nu faceti reparatie pentru pacatul comis, nu va fi complet sters. Lipsa de reparatie pentru pacatele de moarte face ca multe suflete sa isi prelungeasca sederea in purgator, cand ajung in vesnicie.

Marturisirea si reparatia pentru pacate inchid usile spirituale deschise, si fac demonii incapabili in a-si exercita puterea si controlul asupra sufletelor. Din nou va spun, faceti o spovada buna a intregii vieti si faceti reparatie pentru toate pacatele de moarte pe care le-ati comis de-a lungul vietii voastre. Vizitati-ma in Tabernacol si faceti reparatie pentru pacatele voastre, rugandu-va orele Patimilor mele, sau rugandu-va Rozariul Indurarii Mele, sau Rozariul Ranilor Mele sau Rozariul Sangelui Meu Pretios. Fiecare vizita pe care mi-o faceti, facand tot ceea ce va spun, va va servi la repararea pacatelor voastre. De asemenea puteti face reparatie prin a face acte de caritate pentru fratii vostrii cei mai nevoiasi sau rugandu-va Rozariul Mamei Mele, oferindu-l pentru odihna vesnica a binecuvantatelor suflete din Purgator.

Deci, Copiii mei, pastrati in minte tot ceea ce va spun, astfel incat usile voastre spirituale sa ramana inchise la spiritele malefice, iar voi sa puteti fi capabili sa respingeti atacurile spiritelor malefice.

Pacea mea v-o las voua, Pacea Mea v-o dau Voua.Pocaiti-va si convertiti-va pentru ca Imparatia lui Dumnezeu este aproape.

Invatatorul vostru, Isus din Preasfantul Sacrament


Copiii mei, faceti cunoscute mesajele Mele intregii umanitati