mesajul

vineri, 10 martie 2017

Mesaj al Domnului Isus, 2 martie 2017, dat prin Emilia

Mesaj Ceresc de la Isus … în timpul Adoratiei Euharistice, 2 martie 2017. 
Capela Radio Maria, orele 14:45

Draga Mea copilă, îţi mulţumesc pentru prezenţa ta aici cu Mine, în faţa Sfântului Sacrament. Te iubesc, draga Mea copilă. Vă iubesc pe toţi. Sunt însetat după suflete. Ajută-Mă să pot salva cât mai multe suflete de la osânda veşnică.
Transmite mesajele, transmite iubirea. Fii exemplu de bunătate, fapte bune şi iubire. Ajută şi iubeşte necondiţionat. Acceptă şi suferinţele, oferă-le, iar Eu le voi transforma în bine. Nu uita că totul are un scop şi că totul în viată se întâmplă cu un scop. Acceptă şi oferă-Mi totul...iar Eu voi transforma totul...atât binele cât şi răul.

În România se vor întâmpla foarte multe evenimente neplăcute. Cei de la putere nu vor ceda uşor puterea, vor căuta diferite modalităţi să rămână şi să-şi ducă la îndeplinire planurile diabolice. Dar nu vor avea sorţi de izbândă pentru că Tatăl Ceresc, după cum a promis, nu va mai permite ca ţara să fie distrusă şi batjocorită în continuare. Va interveni şi va ajuta poporul român să se elibereze de forţele răului aşa cum a mai promis şi în mesajele anterioare.
Suntem fericiţi şi bucuroşi pentru  toate rugăciunile, novenele, posturile şi jertfele  oferite pentru ţară şi popor. Aceste mici sacrificii vor aduce foarte multe roade. Vă rog să vă rugaţi în continuare, să postiţi serios şi va fi bine.

Vă iubesc şi vă binecuvântez pe toţi şi pe fiecare în parte, în această perioadă Sfântă, prin Mama Mea cea Dragă, cu multe haruri. Deschideţi-vă inimile pe deplin ca să vă pot curăţa de rău şi să vă umplu cu multe haruri. Vă iubesc necondiţionat pe toţi. 

Isus, iubitul vostru Salvator, Regele Universului