mesajul

marți, 10 ianuarie 2017

Mesaj ceresc de la Sfânta Fecioară Maria - 2 noiembrie 2016

Draga mea, fiică iubitoare!
Îţi mulţumesc foarte mult şi sunt recunoscătoare că ai venit din nou la Medjugorje şi încerci să îndeplineşti voinţa mea şi intenţiile mele dar, ceea ce este foarte important şi mă bucur, este că faci aceasta cu iubire şi bucurie. Îţi mulţumesc copila mea dragă!

Inima mea maternă este foarte fericită şi se bucură atunci când găseşte un asemenea suflet pe pământ. Mulţi îţi sunt foarte recunoscători pentru aceasta şi vor fi din ce în ce mai mulţi cei pe care îi vei salva de la osânda veşnică sau din focurile Purgatorului.

Într-adevăr, acestea sunt cu adevărat comorile pe care omul le poate strânge pentru viaţa veşnică. A trăi pentru alţii şi a-i ajuta pe alţii. Acestea sunt adevăratele comori prin intermediul cărora omul se poate îmbogăţi şi deveni fericit spiritual.

Copila mea dragă, doar pentru un foarte scurt timp mai sunt aici pe pământ. Fiecare zi este un mare dar de la Dumnezeu şi de la Fiul meu drag. Fiţi foarte recunoscători pentru asta şi pentru fiecare zi, până ce veţi mai fi pe acest pământ, fiindcă aceste zile sunt zile de har...altminteri s-ar fi osândit deja foarte multe suflete. Dar aşa, mai aveţi posibilitatea să ajutaţi şi să salvaţi cât mai multe suflete.

Îţi mulţumesc din inimă ţie şi tuturor celor care s-au rugat, au postit şi au oferit pentru a mai rămâne cu voi aici pe pământ, ca împreună să putem ajuta sufletelor.

Dar timpul ne zoreşte, pentru că nu mai este mult timp şi în mulţi oameni mai trebuie să se nască iubirea de Dumnezeu şi de aproapele...şi încă mulţi oameni trebuie să îl accepte pe Fiul meu drag ca Mântuitor şi Răscumpărător!

Cei care Îl cunosc pe Isus şi Îl acceptă, să facă totul pentru a ajuta la salvarea sufletelor şi eliberarea lor de sub puterea celui rău! Dar pentru aceasta sunt foarte importante: IUBIREA, SMERENIA, RĂBDAREA ŞI PACEA! Doar dacă există pace în inimile lor, poate fi pace în jurul lor şi pot să-i călăuzească şi pe alţii pe calea păcii!

În ţară (România), aşa cum ştii şi ţi-am mai spus-o, în curând va avea loc o mare revoluţie! Această revoluţie va fi cu multe victime şi vor fi multe suflete osândite! Tatăl Ceresc va ajuta ca ţara să se elibereze de puterea haínă şi să devină o ţară frumoasă, puternică şi bogată! Dar aceasta presupune jertfă, trecând printr-o purificare şi după aceea va deveni o adevărată ţară creştină puternică! Şi tu vei avea un rol important.

Roagă-te cu inima, posteşte cu seriozitate, vesteşte mesajele şi iubeşte din inimă pe toată lumea, iar pentru duşmanii tăi roagă-te din inimă şi iartă-i.

Te aştept din nou la Medjugorje, ca împreună să începem noul an!
Îţi mulţumesc copila mea dragă!


Fii binecuvântată!

Mesaj ceresc primit de Emilia M.