mesajul

vineri, 2 decembrie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 decembrie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfânta Fecioară a ales data de 2 a fiecărei luni în care să se roage împreună cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus că această dată de 2 a lunii este importantă şi că, mai târziu, noi vom înţelege de ce...)

"Dragi copii, inima Mea de mamă plânge când privesc la ceea ce fac copiii Mei. Păcatele se înmulţesc, puritatea sufletului este tot mai puţin importantă; Fiul Meu este uitat - cu atât mai puţin onorat; iar copiii Mei sunt persecutaţi. De aceea voi, copiii Mei, apostoli ai iubirii Mele, cu sufletul şi inima invocaţi Numele Fiului Meu. El va avea cuvinte de lumină pentru voi. El însuşi se manifestă pentru voi, frânge pâinea cu voi şi vă dăruieşte cuvintele de iubire, ca voi să le puteţi transforma în acte pline de milostivire şi, în acest fel, să fiţi martori ai Adevărului. De aceea, copiii Mei, nu vă temeţi. Permiteţi-i Fiului Meu să fie în voi. El se va folosi de voi ca, prin intermediul vostru, să îngrijească sufletele rănite şi să convertească sufletele pierdute. De aceea, copiii Mei, întoarceţi-vă la rugăciunea Rozariului. Rugaţi-vă Rozariul cu sentimente de bunătate, sacrificiu şi mila. Rugaţi-vă, nu numai cu cuvinte, ci cu fapte pline de îndurare. Rugaţi-vă cu iubire pentru toţi oamenii. Fiul Meu, prin jertfa Sa, a înalţat iubirea mai presus de toate. De aceea, trăiţi cu El ca să puteţi avea putere şi speranţă; ca să puteţi avea iubirea care este viaţa şi care duce la viaţa veşnică. Din iubirea Lui Dumnezeu Eu sunt încă cu voi şi vă conduc cu iubire maternă.
Vă mulţumesc."

Momentul aparitiei: