mesajul

joi, 1 decembrie 2016

Darul protejării copiilor (şi a familiei)

Mama Mântuirii: Acest Dar al Protejării copiilor a fost poruncit de către Iubitul meu Tată

Mesajul (1141) din Cartea Adevărului

Sâmbătă, 31 mai 2014 la ora 16:20
Draga mea copilă, insist la părinții copiilor și tinerilor, din întreaga lume, să-i consacre pe aceștia la Inima mea Neprihănită.
Fiul meu Scump, Isus Cristos, dorește ca Eu să fac aceasta, căci  El îi va acoperi cu Prețiosul Său  Sânge și astfel îi va păstra în siguranță. El vrea ca voi, dragi copii, să faceți acest lucru deoarece El va revărsa mari haruri asupra lor. Acest Dar al Protejării copiilor a fost poruncit de către Iubitul meu Tată. Prin Fiul Său, Isus Cristos, El promite mari Haruri, iar acei copii care îmi vor fi prezentați mie vor fi protejați de influența spiritului celui rău.
Fiul Meu va face tot ceea ce este necesar pentru a uni toate familiile în Noul Său Paradis, iar prin consacrarea copiilor voștri către mine, Mama Mântuirii, o mare Protecție va fi acordată fiecărei familii ai cărei copii îmi sunt oferiți mie.
Iubirea mea pentru copiii lui Dumnezeu este foarte specială, pentru că Eu sunt Mamă pentru toți copiii lui Dumnezeu. Prin mine, Mama Mântuirii, acele suflete consacrate mie vor fi salvate datorită Milostivirii Fiului meu. Aceste suflete nu vor cădea în amăgirea care va fi prezentată lumii de către anticrist.
Trebuie să recitați această Rugăciune o dată pe săptămână, în fața unei imagini a mea, Mama voastră iubită, binecuvântându-vă cu apă sfințită înainte de a o recita.
Rugăciunea (153) a Cruciadei de Rugăciune: Darul Protejării copiilor
"O, Mamă a lui Dumnezeu, Mama Mântuirii, te rog să consacri sufletele acestor copii (numiți-i aici...) și să le prezinți Fiului tău preaiubit.
Roagă-te ca Isus, prin Puterea Sângelui Său Scump, să acopere și să protejeze aceste suflete mici împotriva celui rău, cu toate formele de protecție.
Te rog pe tine, iubită Mamă, să protejezi familia mea în vremurile de mari dificultăți iar Fiul tău să privească cu bunăvoință cererea mea de a-mi ține familia unită întru Cristos și să ne dăruiască Mântuirea Veșnică. Amin."
Mergeți și fiți recunoscători pentru Iubirea pe care o are Dumnezeu față de copiii Săi. O mare Milostivire și Binecuvântare va fi acordată fiecărui copil sau tânăr al cărui nume îmi va fi prezentat mie pentru a-l consacra Fiului meu.
Mama voastră preaiubită,
Mama Mântuirii