mesajul

miercuri, 30 noiembrie 2016

Mesaje mai sunt puţine

Timpul s-a apropiat,
La mesaje de încetat.
Ca înainte de furtună,
Să fie totul la umbră,

Şi la dos, şi pregătiţi,
Cu cele de care ştiţi.
Eu v-am anunţat mereu,
Că vine timpul cel greu,

Acum bătând pe loc pasul,
Ca să facă loc la altul,
În care nu va fi grabă.
E aproape. Cât de îndată!

În cel ce suntem acum,
Va dispare ca un gând.
Şi atunci, întrebând gândul:
Oare ce-am făcut cu timpul?

Că nu mai e cum a fost,
Şi-a schimbat totul pe dos.
Unde-i graba? Unde-i fuga,
Adunând banii cu punga?

Vedeţi cum a lucrat dracul?
Pentru bani v-a făcut sacul,
Tot să pui, să tot aduni,
Aşa ca nişte nebuni.

Nu vedeţi cum vă frământă?
Cât ar fi, tot să n-ajungă!
Tot mai repede, mai mult,
Sacul parcă-i fără fund!

Că tot aşa purtând sacul,
Sufletul l-a îmbolnăvit dracul,
Inima făcând de piatră,
Sângele ca de otravă.

Timpul s-a apropiat,
Să vă lepădaţi de sac,
Că e murdar şi e greu,
Neplăcând lui Dumnezeu.

Staţi acum şi-n loc de sac,
În rugă îngenuncheaţi,
Şi investiţi în acea bancă,
Unde Domnul dă răsplată,

Unde-i raiul, unde-i cerul,
Şi casier e Domnul,
Dând din conturile Sale,
Cum a investit fiecare.

Ascultaţi orice cuvânt,
Ce vi-l dau în acest timp,
Tatăl Dumnezeu Preaînalt,
Cum am primit, am de dat!


marţi, 29.11.2016, ora 14,36. A. Ciobanu