mesajul

miercuri, 30 noiembrie 2016

Daţi lumii hrană această mană

Pe cei ce v-am ales profeţi, mesageri,
Şi v-am dat colaboratori,
Îi rog cu voi pasul să ţină,
Să nu cadă acum în derivă.

Nu vă jucaţi cu al Meu Cuvânt,
Ce îl transmit acum lumii pe pământ!
Lăsaţi orice îndoială, suspiciune,
Şi transmiteţi Cuvântul Meu la lume.

Cei ce îl aşteaptă sunt mulţi,
E mana lor în acest timp.
Nu le luaţi porţia de har,
Să nu vă fie viaţa un calvar,

Atât aici cât şi în cealaltă.
Pentru ce? O nimica toată!
Spuneţi lumii ce vorbesc,
Că Eu totul răsplătesc.

Luaţi în seamă că nu-i glumă,
Cuvântul Meu lumea să-L audă;
Sunt urechi ce le desfundă,
Şi minţi ce le dă lumină.

Aveţi o misiune de mare valoare,
Pentru viaţa asta şi cea următoare.
Pe pământ viaţa e o clipă,
Următoarea este nesfârşită.

Faceţi eforturi, jertfe, sacrificii,
Ca să aveţi veşnic beneficii,
Şi dobândă cum nu-i pe pământ,
Nu sută la sută, ci la nesfârşit.

Luaţi rolul dăruit în serios,
Ca în faţa Mea să nu cădeţi jos.
Să vă ridicaţi n-o să puteţi,
Faceţi acum ce de făcut aveţi.

Sunt Duhul Sfânt cel coborât de sus,
Ce Tatăl Ceresc la voi M-a trimis.
Ca în Cenacol la apostoli cu Maria,
La fel timpul e la voi acuma.

sâmbătă, 26.11.2016, ora 23,45. A. Ciobanu