mesajul

duminică, 9 octombrie 2016

Lider musulman încearcă să omoare familia unui pastor, dar…

Liderul islamist a vrut să pună capăt lucrării de evanghelizare a musulmanilor.
ORIENTUL MIJLOCIU. – Al-Rashid a fost comandantul unui grup islamic radical, care a dorit să convertească toată lumea la Islam și să facă toate națiunile să se supună la islam. Dupa ce a auzit povestiri de musulmani care au vorbit despre Mohamed și Isus, el a decis să creeze un grup de lucru pentru a monitoriza liderii creștini care au fost responsabili pentru asta.

Scopul a fost de a-i face pe acești oameni să se convertească la Islam sau să fie uciși dacă refuzau. A fost când a auzit de pastorul Paul, un fost musulman care acum conduce o lucrare de evanghelizare în diferite părți ale lumii. De fapt, Paul și echipa sa distribuie Biblii în mai multe limbi și contribuie la formarea bisericilor în case subterane în țările unde Evanghelia este interzisă.

După ce a urmărit pașii pastorului, Al-Rashid a făcut un plan de a-i ucide familia și apoi de a-l răpi pe liderul creștin, după care -l forțeze să se întoarcă la Islam. Toate încercările lui au eșuat. „Am atacat de mai multe ori - spune fostul extremist - dar, în mod miraculos, a scăpat”.

"Într-o noapte am mers la casa familiei pastorului cu dorința de a-i ucide pe toți, dar când am ajuns acolo am văzut ceea ce părea a fi mai mulți soldați sau bărbați înarmați peste tot, așa că am renunțat". Mai târziu, el a aflat că nimeni nu se afla în afara casei în noaptea aceea, iar acest lucru l-a nedumerit.

Ceva timp mai târziu, Al-Rashid a constatat că familia pastorului se confrunta cu nevoi, inclusiv lipsa hranei necesare pentru copii. El a decis să trimită o femeie cu mâncare otrăvită. Cu toate acestea, la jumătatea drumului a fost atacată de un câine și a fost grav rănită și niciodată nu a livrat pachetele.

Apoi, el a decis să trimită o a doua femeie cu ciocolată otrăvită copiilor pastorului Paul. Chiar și după ce au mâncat, copii au supraviețuit, dar fiica pastorului a devenit foarte bolnavă și a fost internată în spital.

„Mă uitam, împreună cu alți doi bărbați de departe, pentru a vedea dacă ea va muri în spital. Planul nostru a fost de a răpi corpul său”, spune Al-Rashid. Apoi s-a întâmplat ceva neașteptat.

„Am văzut o minge de lumină ce a coborât din cer și s-a odihnit în camera unde fiica lui a fost culcată, în stare de inconștiență”, își amintește el. Fără a înțelege ce se întâmplă, în mod clar şi-a dat seama că o mână a ieșit din mingea de lumină și a atins pe fiica pastorului. Fata şi-a recăpătat cunoștința și s-a ridicat imediat.

El explică faptul că imaginea mâinii avea o gaură și sânge, ceea ce l-a impresionat. „Am tremurat de frică”, spune Rashid. „Am căzut.” După acest spectacol neobișnuit, liderul terorist a început să aibă probleme cu somnul.
De fiecare dată când închidea ochii imaginea mâinii îi revenea în minte. Într-o noapte, umbra unui chip uman a apărut cu mâna și l-au întrebat de ce „predică”. „Mi-am pierdut pacea mea,” răspunse Al-Rashid.

Mi-am amintit atunci că am avut o Biblie în cameră, ce o citeam câteodată, pentru a critica creștinismul și a încerca să demonstrez superioritatea Islamului. El a deschis-o la întâmplare, ochii lui au căzut pe textul lui Ioan 1: 9-10: „Lumina aceasta era adevărata Lumină, care luminează pe orice om, venind în lume. El era în lume, şi lumea a fost făcută prin El, dar lumea nu L-a cunoscut.”
„În acel moment am înțeles că vorbea despre Isus”, spune el. El si-a dat seama că lumina era într-adevăr Isus, care a murit pentru el când a fost bătut în cuie şi a fost dat pe cruce. Al-Rashid, l-a căutat pe pastor și i-a spus totul. Spre surprinderea lui, el a primit o îmbrățișare de la liderul creștin, care, cu lacrimi pe faţă, l-a iertat.

În acea noapte, Al-Rashid şi-a predat viața lui Isus Hristos și a fost născut din nou. Acum, își dedică viața pentru evanghelizarea musulmanilor. Lucrează cu Bibles for Mideast (Biblii pentru Orientul Mijlociu) şi împărtășește acum mărturia lui despre modul în care a fost atins de iubirea lui Dumnezeu.