mesajul

duminică, 11 septembrie 2016

Vindecare miraculoasă obținută prin Rugăciunea 94 a Cruciadei

 Vă oferim o mărturie frumoasă a cuiva din Olanda, care cunoaște un preot, ce fiind în pragul morții a fost de curând vindecat prin Rugăciunea 94 a Cruciadei, așa cum apare ea în Cartea Adevărului.
  
Un preot bun, în vârstă, (are 93 de ani, a se vedea fotografia) din zona noastră, s-a îmbolnăvit grav în octombrie 2015. El s-a îmbolnăvit de gripă și dublă pneumonie și era deja  vizibil pe moarte.
În ianuarie 2016 starea lui a fost atât de critică încât s-a decis internarea lui la un sanatoriu pentru persoane religioase și administrarea Ungerii bolnavilor (Maslu).

Când l-am vizitat prima dată, el vorbea anevoie și reacționa greu. A doua zi l-am vizitat din nou și am luat cu mine Rugăciuiunea de vindecare din Cruciadă, cu mesajul corespunzător. Când am ajuns, starea preotului era neschimbată. I-am explicat pe scurt mesajul și i l-am citit. L-am rugat să se roage rugăciunea împreună cu mine și l-am întrebat dacă ar fi dispus și dacă ar putea să se roage el singur această rugăciune și în continuare. Răspunsul lui a fost un gest mic din cap, el nu a fost în stare să spună nimic mai mult!

După rugăciune, am lăsat lângă el în cameră mesajul și rugăciunea și am ieșit cu convingerea că numai Dumnezeu mai putea să-l ajute acum.

Câteva zile mai târziu, l-am vizitat din nou și spre surprinderea mea, el ședea lângă pat pe un scaunm și a putut din nou conversa cu mine! În acea săptămână l-am vizitat de mai multe ori și m-am mirat de vindecarea lui rapidă! Acum, el s-a întors din nou în mănăstirea sa și este ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat vreodată! El a revenit la celebrările euharistice, la vizitarea persoanelor în vârstă, la spovedit în confesional, etc.

Chiar el însuși spune că e o adevărată minune că și-a revenit atât de bine!


Noi ne rugăm ca Dumnezeu să-i dea încă mulți ani de acum înainte!

Iată rugăciunea 94 a Cruciadei care a fost spusă:

Pentru vindecarea minții, a trupului și a sufletului
O Isuse drag, mă prosternez înaintea Ta ostenit, bolnav, în suferință și cu dorul de a-Ți auzi Glasul. Lasă-mă să fiu atins de Prezența Ta Divină, astfel încât Lumina Ta Dumnezeiască să inunde mintea, trupul și sufletul meu. Am încredere în Milostivirea Ta. Îți încredințez toată durerea și suferința mea și Te rog să-mi dăruiești harul de a mă încrede în Tine, ca Tu să mă poți vindeca de această durere și întunecime, astfel încât să pot deveni din nou întreg, să urmez Calea Adevărului și să Te las să mă conduci la viața din Noul Paradis. Amin.

Mărturie tradusă și repostată cu permisiunea ”Crusader” de pe:

Sursa în engleză: https://propheciesbookoftruth.wordpress.com/2016/09/10/miracle-of-healing-granted-through-crusade-prayer-94/


Iată și mesajul corespunzător:

Vă rog primiți acest nou dar al vindecării pe care vi-l dau acum

Mesajul (679) din Cartea Adevărului

Marți, 15 ianuarie 2013 la ora 22:50

Preaiubita Mea fiică, întrucât această Misiune continuă să crească și să se extindă în jurul lumii, va fi binecuvântată, din compasiunea Mea, cu noi minuni ce vor fi dăruite celor care suferă cumplit. Așa cum am venit prima dată, Milostivirea Mea se va extinde asupra sufletelor care au nevoie de Ajutorul Meu.

Aceștia sunt cei care vor fi lipsiți de credință și afectați de o suferință fizică teribilă. Voi alina suferința celor care vor veni la Mine. Voi face asta pentru ca în a lor suflete să aprind credința, dar vor putea fi vindecați doar prin Puterea Duhului Sfânt.

Aduceți-Mi suferințele voastre. Aduceți-Mi îngrijorările voastre. Aduceți-Mi durerile voastre. Veniți la Mine, prin rugăciunile voastre, iar Eu voi asculta. Aș vrea să vă iau pe toți în Sfintele Mele Brațe și să vă ocrotesc.

Vă rog primiți acest nou Dar al Vindecării pe care vi-l dau acum. Este în forma unei rugăciuni a Cruciadei și vă va vindeca mintea, trupul și sufletul.

Prin această rugăciune, vă predau prețiosul Dar al Vindecării. Recitând-o veți ști că această cerere de ajutor se va pogorî asupra voastră, iar aceia pe care îi includeți în rugăciune, vor primi mari daruri din Cer. Prin urmare, aceasta aduce o protecție specială pentru reînnoirea celor rătăciți, care sunt nesiguri de credința lor și a celor care simt un sentiment de osteneală. Aceștia ar putea suferi de îndoieli. Ar putea suferi de boli fizice ce le distrug capacitatea de a-Mi permite să le aduc pace, iubire și alinare.
Ca să primiți această binecuvântare pentru vindecare vă rog recitați această Rugăciune a Cruciadei.

Rugăciunea (94) a Cruciadei de Rugăciune: Pentru vindecarea minții, a trupului și a sufletului

"O Isuse drag, mă prosternez înaintea Ta ostenit, bolnav, în suferință și cu dorul de a-Ți auzi Glasul. Lasă-mă să fiu atins de Prezența Ta Divină, astfel încât Lumina Ta Dumnezeiască să inunde mintea, trupul și sufletul meu. Am încredere în Milostivirea Ta. Îți încredințez toată durerea și suferința mea și Te rog să-mi dăruiești harul de a mă încrede în Tine, ca Tu să mă poți vindeca de această durere și întunecime, astfel încât să pot deveni din nou întreg, să urmez Calea Adevărului și să Te las să mă conduci la viața din Noul Paradis. Amin."
Întâi trebuie să vă îngrijoreze credința voastră. Apoi, prin harul Milostivirii Mele, voi răspunde cererilor voastre de vindecare, conform Voinței Mele Sfinte.

Preaiubitul vostru, Isus.

Sursa: http://profetieavertisment.ro/mesaje/679/va-rog-primiti-acest-nou-dar-al-vindecarii-pe-care-vi-l-dau-acum/