mesajul

duminică, 18 septembrie 2016

SPOVADA ÎN VREMEA LUI PAPA FRANCISC

O ştire primită:

Râsu’ – plânsu’
Mi-a spus o prietenă că: ”azi dimineață la liturghie parohul l-a citat pe Francisc și a spus că trebuie să spovedim păcatele împotriva mediului înconjurător”.
Știam că de curând Papa Francisc a catalogat distrugerea mediului înconjurător drept un păcat și a declarat ocrotirea mediului ca fiind a opta faptă de milostenie, dar nu m-am gândit nici o clipă că ar trebui să-mi revizuiesc spovedania cam așa: ”am făcut baie când puteam face doar duș economisind apă, am aerisit camera mai mult de trei minute când sistemul de încălzire funcționa, am mers cu autobuzul la serviciu când puteam să iau bicicleta copilului, am uitat becul aprins peste noapte în cămară… ”

Mă întreb dacă n-ar fi cazul să studiem și lista celor peste 19.000 de specii de plante și 5.000 de specii de animale de pe Glob clasificate ca fiind pe cale de dispariție? Ca nu cumva să păcătuim din neștiință….
Ș-așa-mi vine câteodată … în minte, tot mai des, zicala: 
Biserica arde iar Papa piaptănă Diavolul tasmanian (Sarcophilus harrisii – specie protejată prin lege).


Mesajele lui ISUS date Mariei Divinei Milostiviri zic așa:

 “I-am binecuvântat pe copiii Mei cu inteligență și o voință liberă, independentă, astfel că ei pot alege orice cale de a-și trăi viețile. Pentru a-i ghida spre Împărăția Mea le-am dat Cele Zece Porunci, care sunt sculptate în piatră. Ele nu s-au schimbat, dar copiii Mei se simt mai deștepți decât sunt și le-au dat astfel noi înțelesuri, care sunt inacceptabile pentru Mine.” (mesaj din 28 aprilie 2012)

 “Mesajele și învățăturile Mele nu s-au schimbat niciodată. Ele sunt simple și sunt rezumate in Biblie și în Cele 10 Porunci.” (mesaj din 14 ianuarie 2011)

“Adevărul nu se schimba niciodată, indiferent de modul în care încearcă să-l schimbe omenirea.” (mesaj din 26 ianuarie 2012)

 “În prezent sunt foarte mulți oameni pierduți. Sunt derutați în privința Învățăturilor Mele din cauza nenumăratelor feluri în care acestea au fost interpretate: prin moderare, schimbare, adăugire sau trunchiere.” (mesaj din 06 aprilie 2011)