mesajul

miercuri, 14 septembrie 2016

Noua Mea Împărăție: veți fi indestulați din belsug și nu veți duce lipsă de nimic

Mesajul (431) din Cartea Adevărului

Duminică, 13 mai 2012 la ora 16:00
Fiica Mea prea iubită, a venit timpul să înțelegeți că mesajele Mele nu sunt date pentru a vă provoca teama.
Ele trebuie să aducă iubire. Ele sunt de asemenea folosite pentru a spune celor care comit păcate și fapte rele, că trebuie să se răscumpere în Ochii Mei, altfel sunt pierduți pentru Mine pentru totdeauna.
Cum aș putea să nu spun Adevărul omenirii ?
Îmi dau seama că tu, fiica Mea, simți uneori o povară, ca primitor al acestor mesaje Divine. Nu trebuie să permiți niciodată ca teama să intre în inima ta, pentru că teama nu provine de la Mine.
Dar nu v-am spus Eu că îi așteaptă o minunată Eră a Păcii pe toți cei care Mă iubesc pe Mine?
De ce vă temeți?
Din cauza grijii pentru viitorul vostru, pentru familie sau pentru că nu știți ce vă așteaptă? Dacă de asta vă temeți, trebuie să știți următoarele:
Vă iubesc pe toți. Vreau să-i unesc pe toți copiii lui Dumnezeu ca o Familie Sfântă, împreună, în iubire.
Acesta este motivul comunicării Mele, pentru care aloc atâta timp, ca să vă atrag pe toți mai aproape de Mine.
Pentru a vă convinge să vă întoarceți și să vă deschideți inimile iubirii pe care Eu o am pentru fiecare suflet de pe acest pământ, Eu trebuie să avertizez oamenii de pericolele cu care se confruntă.
Dacă nu v-aș iubi așa, nu v-aș avertiza.
Iubirea Mea este așa de puternică încât este necunoscută pentru orice ființă omenească, deoarece niciunul dintre voi nu are capacitatea să simtă iubirea pe care Eu o simt pentru voi.
Iubirea Mea înseamnă că Eu nu vreau să sufere copiii lui Dumnezeu.
Vă voi lua pe toți cei care vor vedea Adevărul după Marele Avertisment, și vă voi arăta Dragostea pe care o am.
Voi, și toți cei care-Mi aparțin cu minte, trup și suflet, veți beneficia de cel mai desăvârșit dar, care depășește orice închipuire.
Vă așteaptă Noul Paradis iar lumea despre care voi vă închipuiți acum că o veți regreta, nu va mai însemna nimic, când veți vedea Împărăția pe care v-am pregătit-o.
Copiii Mei, vă așteaptă atât de multe lucruri acolo. Teama este inutilă.
În schimb luați în considerare că vi se va da viața veșnică.
Veți fi îndestulați din belșug, și nu veți duce lipsă de nimic.
Culorile, parfumurile, iubirea pe care le veți simți pentru cei din jurul vostru, pacea din familii, lipsa fricii, sufletele voastre pline de iubirea lui Dumnezeu, și trupurile voastre perfecte - cum ați putea să nu doriți Împărăția Mea ?
Împărăția Mea va deveni noua voastră casă, când Cerul și Pământul se vor uni iar morții cei care m-au acceptat pe Mine ca Mântuitor vor învia ca să se unească cu familiile lor, cu frații și surorile lor în iubire și fericire.
Ușurarea pe care o veți simți când lumea păcatelor, în care trăiți acum, nu va mai exista, vă va aduce bucurie, calm și mulțumire.
Nu vor mai fi griji, temeri, neliniște sau păcat.
Veți avea în continuare liber-arbitru, dar va fi diferit. Veți trăi în uniune totală cu Mine, conform Voii Sfinte a Lui Dumnezeu, Tatăl. El a așteptat cu răbdare acest moment.
Eu îi pregătesc cu răbdare pe toți copiii Lui Dumnezeu, astfel încât să nu se piardă nici un suflet.
Așadar, fiica Mea, nu te teme.
Suferința nu va dura mult. Ea va fi înlocuită de căminul de care aparține fiecare copil al Lui Dumnezeu.
Aceasta este promisiunea Mea pentru voi toți. Nu fiți triști, nu vă temeți și nu vă îngrijorați pentru că este în totalitate de prisos.
Invățați să Mă iubiți mai mult. Cu cât Mă iubiți mai mult, cu atât mai multă încredere veți avea în Mine.
Numai așa vă va părăsi teama.
Numai atunci veți fi liberi cu adevărat.
Vă iubesc pe toți. Nu uitați niciodată aceasta, în special atunci când vă îngrijorați pentru viitorul vostru.

Iubitul vostru Mantuitor
Isus Cristos