mesajul

joi, 4 august 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 august 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

 (Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)     
   "Dragi copii, am venit la voi,  printre voi, pentru ca voi să îmi daţi preocupările voastre, astfel încât să le pot oferi Fiului Meu; ca să pot mijloci pentru voi înaintea Lui, pentru binele vostru.

   Ştiu că fiecare dintre voi are neliniştile, încercările sale. De aceea vă invit în mod matern: veniţi la masa Fiului Meu. El este frângerea pâinii pentru voi; El Se dă pe Sine pentru voi; El vă dă speranţa; El vă cere să aveţi mai multă credinţă, speranţă şi pace. El caută în interiorul vostru lupta împotriva egoismului, a judecăţii şi slăbiciunilor umane.

   De aceea, ca o mamă, vă spun: rugaţi-vă; pentru că rugăciunea vă dă tărie în lupta voastră interioară.

   Fiul Meu, când era mic, Mi-a spus că vor fi mulţi care Mă vor iubi şi Mă vor numi Mamă. Între voi simt iubire. Vă mulţumesc.

   De dragul acestei iubiri îl implor pe Fiul Meu ca nici unul dintre voi, copiii Mei, să nu se reîntoarcă acasă aşa cum a venit; ca să puteţi lua cu voi, la întoarcere, mult mai multă speranţă, îndurare şi iubire; ca să puteţi fi apostolii Mei de iubire care să daţi mărturie cu viaţa voastră că Tatăl Ceresc este izvorul Vieţii şi nu al morţii.

   Dragi copii, din nou, în mod matern Eu vă implor, rugaţi-vă pentru cei aleşi de Fiul Meu, pentru mâinile lor binecuvântate - pentru preoţii voştri - pentru ca ei să-L predice pe Fiul Meu cu tot mai multă iubire şi, în felul acesta, să producă convertiri.

   Vă mulţumesc."