mesajul

sâmbătă, 20 iunie 2015

Evenimentele ultimelor timpuri - din jurnalul Evei din Kadarkut (Luni, 25 februarie 2008)




Iată șirul evenimentelor - din jurnalul Evei din Kadarkut:

Eu: Am citit cu atenție de mai multe ori Cartea Revelației și acum, Învățătorul meu, Te întreb: Evenimentele timpurilor de pe urmă se vor petrece în aceeași ordine ca și în Cartea Revelației?

Isus: Totul se va înfăptui așa cum i-am arătat lui Ioan și în aceeași ordine.

Eu: Răpirea celor aleși – așa cum se poate citi în Sfânta Scriptură – va avea loc la sunetul ultimei trâmbițe (1Cor. 15,51-52), încă înaintea domniei Anticristilui și înaintea vărsării celor 7 cupe. Aș mai vrea să întreb, dragul meu Învățător, dacă Marele Avertisment, pe care Sfânta noastră Maică ni-l promite de mult în locurile ei de apariții, va fi mai înainte de răpirea celor aleși?

Isus: Marele Avertisment precede răpirile, mulțumită milostivirii, răbdării și iubirii Tatălui Meu. Ca urmare a acestuia, vor fi mult mai mult convertiți, oameni cu sufletul curat pe care îi vom răpi.

Eu: Isuse al meu, aș mai întreba, de ce încercări vor avea parte, mai înainte, cei care, în marea Ta îndurare, îi vei răpi?


Isus: Răspunsul la această întrebare este acolo în Sfânta Scriptură, în Cartea Revelației, citiți cele șapte trâmbițe.

Eu: Acum Isuse al meu, voi încerca să scriu, cu ajutorul Bibliei, șirul evenimentelor ultimelor timpuri, însă doar schematic:

1. Marele Avertisment, Marea Minune (din profețiile Sfintei Fecioare)

2. Va începe pedeapsa celor șapte trâmbițe (Cartea Revelației) 
3. Învierea morților (Tes 3,16) și răpirea celor aleși la sunetul ultimei trâmbițe. (1Cor 15, 51-52) 
4. Începe vărsarea celor șapte cupe: marea pedeapsă a pământului (Cartea Revelației). Între timp Mielul nuntește în Rai cu sfinții înviați și cu cei răpiți. În acest răstimp, asupra oamenilor lăsați pe pământ, va domni anticristul (falsul profet) care este omul bestiei (al satanei). 
Va însemna oamenii pe frunte, sau pe mână și va fi o mare prigoană a creștinilor. Începe vărsarea celor șapte cupe care produce bube, transformarea râurilor și mărilor în sânge, război, întuneric, tunete, fulgere, cutremure. Prin intermediul suferinței și a morții, sufletul multor oameni se va purifica și vor ajunge în Rai.
5. Isus îl învinge pe anticrist și îl prăvălește în lacul de foc și un înger îl înlănțuiește pentru o mie de ani. 
6. Pe pământul purificat, va începe domnia de o mie de ani a lui Cristos: Noua lume. Isus îi readuce pe pământ pe cei răpiți. Martirii care nu s-au închinat în fața statuii bestiei (a satanei) învie și vor domni o mie de ani împreună cu Cristos. Aceasta este prima înviere. Ceilalți morți vor învia când se vor încheia cei o mie de ani. Până atunci, sufletul lor așteaptă învierea în Rai, în purgator sau în iad.
7. După o mie de ani, satana este eliberat care-i adună pe oameni la luptă împotriva sfinților, dar Dumnezeu îi prăvălește în lacul de foc pentru veșnicie. 
8. Judecata de apoi: Toți morții învie. Cei care nu au fost scriși în Cartea Vieții, vor fi prăvăliți pe veci în lacul de foc și pucioasă. Pe sfinți îi așteaptă o Viață Veșnică fericită. 
9. Ierusalimul Ceresc : Noul Ierusalim se pogoară din Ceruri. Un oraș construit din aur pur. Nu există Templu în el, deoarece Mielul este templul. Din tronul lui Dumnezeu izvorăște Apa Vieții, iar pe cele două maluri sunt Pomii Vieții care rodesc în fiecare lună.

Eu: Isuse al meu! Am interpretat bine șirul evenimentelor? 

Isus: Exact în acest fel și timp se vor petrece evenimentele. Voi fi cu voi în vecii vecilor. Și pe cei rămași aici îi voi aștepta cu mare dragoste, pentru a se purifica în furnalul (cuptorul) suferințelor și să câștige viața veșnică. Aș vrea să îi salvez pe toți.